Úvod Další informace Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace

Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace

Jak postupovat v případě vrácení zboží či reklamace

Potřebujete z jakéhokoliv důvodu vrátit či reklamovat zboží? Stáhněte si náš průvodní dopis/reklamační formulář, který přiložíte k vracenému zboží a na jehož základě my potom vratku i reklamaci vyřídíme.

Průvodní dopis pro případ vrácení zboží ve 14 denní lhůtě zde.

Reklamační protokol ke stažení zde.

Kontaktujte nás

BURIMEX s.r.o.
U nájezdu na D5
267 51 Bavoryně

+420 311 280 311
E-mail: info@svetkaravanu.cz

Po - Pá  8:00 - 17:00
Sobota 9:00 - 13:00

Novinky na e-mail

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.